onsdag 9. november 2016

Sjololade vinter kort til en mann.


Her har jeg laget et kort til en mann som har bursdag på vinteren.
Metall hjørnet er ganske massivt og i kombinasjon med stensil og die
 cuts og de vinter blå og brune fargene så er jeg enig med meg selv om
at dette kortet går helt fint til en mann:)


Her har jeg prøvd meg litt mer på å bruke stensil. Etterpå fant jeg ut at de vist
 helst skal være litt mer raggete i kantene. Å jeg som brukte tid på å teipe og greier.
Dessuten måtte jeg blande tre farger maling for å få en som passet og så glemte
 jeg å bruke vann selv om det var vannfarger..men det ble litt opphøyde firkanter
da det var tørt og det var jo litt kult.




Ja. Jeg har lest at man må bruke knuter og ikke sløyfer på herre
 kort...Det bryr jeg meg overhodet ikke noe om.






Siden esken må lukke ordentlig må pynten inni være flat og da er diser
gode å ha:)Synes brune diecuts passer til julerosa på papiret. Å så liker
 jeg at det er noe av pynten fra forsiden som repeteres på innsiden.

  


Baksiden har et ovalt skrivefelt.

  

Produktliste:
Brunt og turkist ark og lys kartong med grov struktur fra reklameblokk.
Mønsterark fra Studio Light.
Sjablong med firkanter,bånd og blomst fra Panduro.
Vannfarger i brunt fra Croatia.
Metall hjørne fra Korthobby.
Oval dies fra L.D.R.S
Andre diser og blader fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:




7 kommentarer:

  1. Flott sjokoladekort !
    Takk for at du deltar i utfordringa hos Korthobby i november .

    Torill

    SvarSlett
  2. A beautiful project. Thankyoufor sharing with us at Winter Wonderland Challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  3. A beautiful project. Thankyoufor sharing with us at Winter Wonderland Challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  4. Nydelig kort med flott fargepalett! Flott med stensil! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #metall :) Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  5. Such a sweet Christmas box. Love the design. Thank you for sharing your talents with us over at Crafty Catz. Hugs Nina

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort Ingunn! Takk for at du deltar i Korthobby's utfordring denne måneden med dette fine kortet!
    Lisen

    SvarSlett
  7. Nam, sjokolade ;) Fint pynta, likar snøkrystallane. Takk for du deltar hos Kort O Mania! DT-Gina

    SvarSlett