fredag 8. juli 2016

Tre kort som er "laget over samme lest" men pyntet litt forskjellig.

Det er sommerferie og "agurk tid" og her er min agurk.
Jeg driver å øver lit på CAS kort. Her er 3 som jeg har brukt samme
 embossing folder på. Den er fra Spellbinders (passer ikke i Bigg Shot men
 kan trikses til..)Det første kortet har jeg brukt grønn Bazzil på og en
 nesten lik knoppete grønn på panelet.Sommerfuglene er en velbrukt
 Martha Stuart puncher.
 


Blonden kjøpte jeg i Croatia. Inni er det pengelomme pyntet
med det papiret jeg punchet ut sommerfuglene fra og skrivefelt.
 
 
 
 
På det andre kortet har jeg brukt hvit Bazzil til base og gul til panel.
her er det pyntet med noen små øyenstikkere og knoppene med glitterlim.
 

 
Blonde rysjen og bord disen er også fra Croatia
.
 
 
 
Det siste kortet et ferdig kort som fulgte med noen konvolutter:)
så er det grøn Bazzil til panel
 
 
 har brukt litt mist og noen blomster fra Papirdesign. Det grønne silkebåndet
var en nyanse for skarp så da la jeg  et tynt bånd utenpå og da ble det bra.
 
 
 
Det var det for nå. Over og ut.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar