torsdag 12. mai 2016

Bryllups kort

Her er et et kort til et vår bryllup. 
Har valgt en ganske tander grønnfarge på frontpanelet 
og noen litt mere viljesterke noen til pynten:)

 

Her står kortet halvveis åpent sånn at man ser hvordan jeg har kuttet ut hjørnet 
av hele forsiden med en kant diese og så limt det inn på innsiden.

På innsiden har jeg laget en liten lomme til pengegave eller gavekort. 


Teksten er printer ut på Bazzil og er synlig både når kortet er lukket og når det er åpent.
For å få sommerfuglene til å "fly" ut av papirstripen har jeg brukt enden av
diesen og lagt den litt på skrå for å få samme vinkel som jeg 
ville at sommerfuglen skulle fly i. 
Det tok litt tid men jeg synes det ble en fin effekt. 

 


     Produktliste:  Hvit,lysegrønn,prikkete grønn og mørkere grønn Bazzil.
Grønt og hvitt prikkete mønsterbruk ukjent produsent.
Sommerfugl dies fra Sizzix.
Kant og ovale dieser fra Litle Darlings.


Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene: 


6 kommentarer:

  1. Så lekkert og stilrent bryllupskort! Takk for du deltar hos kort o mania!
    Dt Ane ☺

    SvarSlett
  2. Så "rent" og stilig kort
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  3. Så stilig det var med avrunde hjørnet, slik at Kjære brudepar viser om det er åpent eller lukket. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Bryllup. DT Monica

    SvarSlett
  4. Dette var kjempelekkert.
    Takk for at du er med på sommerfuglutfordringen til Kreativ Hobby.

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  5. Dette var ny lype kort for min del.Kanskje jeg må bruke ideen din til noe selv?Herlige farger!Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring,Bryllup.Klem fra DT Belinda

    SvarSlett