mandag 22. oktober 2018

Bokmerke

I år skal jeg lage bokmerker  og esker med kort i som julegaver til venninner. Det er ypperlig å bruke restepapir og sånn som her en rest av en stor bakgrunn. jeg har en Venninne som er glad i sterke farger og ikke minst dette nydelige treet fra Rubber Dance.  Så klippet jeg så nøye jeg kunne og de små delene av serviett som jeg ikke fikk bort blendet fint inn i bakgrunnen.




Den biten jeg hadde til overs er det veldig masse lag av maling
 mister og strukturpaste på så det er umulig å stemple treet rett på.
 Det jeg gjorde var å stemple og embosse det på en orange serviett
 for å bruke den som transfer.


Så la jeg på matte medium før jeg la treet på bokmerket. Det holdt
 på å gå helt skeis fordi servietten nesten smuldret da den ble våt
 men jeg fikk reddet treet i sikkerhet og penslet et lag med mate 
medium på toppen også så det holder seg på plass. Neste gang skal 
jeg ta limet på bokmerket istedenfor på servietten:)










9 kommentarer:

  1. how lovely ~ Thank you for joining in A Gem of a challenge ~ Hope to see you again soon xx

    SvarSlett
  2. wow ... all the layers, texture and colors make this amazing. Thanks for sharing at Brown Sugar Challenge. Wishing you the best of luck. Hope to see you again.
    Happy Crafting.
    Dawn DT

    SvarSlett
  3. Wow what a spectacular Autumnal book mark the colours and embossed tree look amazing, thank you for joining our challenge at ADDICTED TO STAMPS I hope you will join us again
    hugs
    lorraine x DT

    SvarSlett
  4. This is an amazing mixed media project. The combination of colors is perfect. Gratulerer :) Thank you for entering our challenge at Brown Sugar.
    DT Alina

    SvarSlett
  5. Lekkert bokmerke. Så koselig venninnegave! :D

    SvarSlett
  6. Great bookmark! Love colours and textures! Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” October Challenge. DT Monika

    SvarSlett
  7. Takk for flott bidrag til utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-Eva

    SvarSlett
  8. wow what a lovely tag, love the texture its great. Megan. Happy Craft Challenge, anything goes https://thehappycraftchallenge.blogspot.com/

    SvarSlett
  9. Superlekkert bidrag! Tusen takk for at du er med på utfordringen vår hos Scrappegarasjen!
    klem, DT-Synnøve

    SvarSlett