fredag 20. oktober 2017

Julekort i tradisjonelle farger.


Her har jeg et kort der jeg igjen har brukt dorull maling bak hjertekransen men denne gangen ble det til et julekort. Jeg er veldig glad i den lille engelen min  fra Cottage cut og god jul diesen fra papirdesign er en annen favoritt. 


Siden jeg hadde brukt dorull teknikken rett på fant jeg ut at det
ble renest å lime resten også direkte på basen. tenk at en barnehage
teknikk kan være så effektfull på vanlige kort også:)




 Hehe de to børene er nok jordbær fra en potte fra Nille som jeg
har partert. De er så glinsende å fine at de fikk bli med i jule
buketten selv om det er feil årstid:)




Inni kortet er det skrivefelt og så har jeg tatt opp igjen pynt
og farger fra forsiden og laget en liten gavekort lomme med den.

Hjerte diesen er fra Kaboks og blomstene er fra div produsenter.
Jeg er ganske fornøyd med den stråle effekten jeg får bak
hjertekransen med dorull teknikken. Å så kaller jeg det kunstnerisk
frihet å bruke jordbær som jule bær:)




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:


8 kommentarer:

  1. Beautiful Christmas card! Thanks so much for sharing with us this week at Merry Monday!! :0)

    SvarSlett
  2. Beautiful cards. I love the die cuts and embellishments.
    Thanks for joining our Christmas challenge at CRAFT.
    Hugs Sheryl DT member xx

    SvarSlett
  3. Great die-cuts and they all look fabulous in red! Thanks for playing Merry Monday with us this week!

    SvarSlett
  4. very nice. Guest Designer Trimmies Craft Challenge Have a great day

    SvarSlett
  5. Love the die cuts and your design!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Christmas Extra!
    Susan
    DT for CHNC Extra!
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    SvarSlett
  6. What a lovely creation! Thank you so much for sharing at Christmas at Sweet Stampin' and good luck with the Challenge. Judy DT

    SvarSlett
  7. Gorgeous card!! Love the diecuts and flowers :) Thanks for playing along with us at CRAFT this week!
    Susan DT

    SvarSlett
  8. fargerike kort, og det er alltid kjekt med enkle teknikker som kan brukes på mye.
    takk for at du deltar hos Kaboks.no
    DT Graciela

    SvarSlett