lørdag 24. juni 2017

Dette kortet hadde arbeidstittel "brunt skinn på orange bakgrunn potensielt CAS"


Jeg har lenge levd i den villfarelsen at jeg ikke er særlig selvhøytidelig. Det må jeg kanskje revurdere når jeg gir kortene "arbeidstittel" Men her er nå kortet da. Jeg digger det læraktige arket her men aner dessverre ikke hvor jeg fikk det fra.  Her har jeg stanset ut de flyvende hjertene og brukt negativen og satt hele panelet på limputer og nå etter et godt tips fra Graciela så husker jeg å ta vare på de små dingsene som må limes inn igjen for at sløyfen skal bli hel og fin:) Å så kunne jeg ikke dy meg.. måtte bare ha med to små sommerfugler også.


Det var egentlig en dies med flagrende sommerfugler
(selvfølgelig) jeg trodde jeg bestilte. Jeg oppdaget heldigvis
feilen idet jeg trykket bestill så jeg har fått sommerfuglene
mine også:) så denne får bli til bryllups og baby kort. Jeg
har ikke bestemt hva dette er enda... Synes det ble litt kult
retro kort med de fargene uansett hva det ender som.


Dette er tredje blog post i dag. Jeg spurte legen min om han
trodde jeg selv ville oppdage det hvis jeg ble gal. Han sa at
hvis jeg sluttet å lure på det så burde jeg heller si ifra HEHE.


Noen har kommentert at det er fint å se innsiden av kort også selv
om det ikke er fult pyntede paneler der. Men det må jeg vel slutte
med hvis jeg skal hevde at det er CAS kort jeg prøver å lage hehe.

Produktliste:
Orange Bazzil.
Lær ark ukjent produsent.
Gratulerer dies fra KaBoks.
Flagrehjerter fra ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




12 kommentarer:

  1. What a great idea making in- and outside with the same die!
    Lia, DT S4F

    SvarSlett
  2. Another beauty and clever design! Awesome inspiration ... thanks! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Wedding’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  3. Beautiful card and a clever design too.

    Thanks for joining us at Crafting from the Heart.

    Helen x

    SvarSlett
  4. Fantastic design on this card! I love that you used both the negative and the die cut on your card. Great idea using the embossed paper. Thanks for joining the Double D, "Wedding" Challenge.

    SvarSlett
  5. I like the idea of the die and it's negative being used together. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers.
    Mary

    SvarSlett
  6. Another stunning make.Thank you from all at That's Crafty and joining in with the *Keep it Simple* Blog Challenge..
    Tracey x

    SvarSlett
  7. Lovely card. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    SvarSlett
  8. Beautiful card, love the inside also.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  9. The orange makes your card very summer! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    SvarSlett
  10. love design and cool colour
    Good luck &Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun Challenge.
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    SvarSlett
  11. Beautiful CAS card-love the colour----Thank you for joining us at Create and Inspire
    Carol DT x

    SvarSlett