fredag 2. november 2018

Gell plate vekker leke instinktet.

Det er fryktelig morsomt å gå bananas med en gel plate. Litt av utfordringen er at man må lifte trykket ganske fort så ikke malingen tørker. Det resulterer i mitt tilfelle at maling stensiler og papirer har en tendens til å flagre runt i full fart og ende opp me en hel bunke trykk for å bruke opp malingen. 

 

Hvis man ser noen You tube videoer så oppdager man at det 
skjer de fleste mens det er få videoer om hva man kan bruke 
 bunken sin til...

 

  Så plutselig så jeg muligheten til å bruke en bakgrunn til å leke
 litt me disse trærne fra Rubber Dance å lage julekort med dem.

 

Det mørke treet er stemplet på et trykk  som jeg hadde hatt et 
lag med heavy gloss gel på for å forsterke  det. Det ble en kul 
kontrast av at bakgrunnen er helt matt kritt maling og de to 
lyse trærne er malt med distress ink. litt vanskelig å få frem
 effekten på bildet.

 


Jeg pønsker veldig på om jeg kan finne en måte å lage en engel
 av et tre.. det tror jeg må testes:) Det er viktig å leke, hvis man

begynner å ta seg selv høytidelig bør man slutte med det fortest
 mulig:) Lek, lek, lek det er sunt!







7 kommentarer:

  1. Eit kreativt og flott kort.

    SvarSlett
  2. Love the folksy look of your card and the colours are gorgeous. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

    SvarSlett
  3. What a great card. Cool trees and love the gel plate idea. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    SvarSlett
  4. Så flott kort i flotte farger :)
    Takk for at du deltar hos kreativ Scrapping
    Klem fra DT Inger Marie

    SvarSlett
  5. Herlig kort!
    Jeg venter bare på att de tre vise menn skulle dukke opp bak trærne ;)
    Fantastiske farger og herlig uttrykk!
    Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Kjempeflott kort, med nydelige farger:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping:)
    Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett