mandag 29. oktober 2018

Blonder og blomster og die cuts i fleng!

Nå har jeg griset og styrt med bakgrunner så lenge at jeg måtte teste hva som skjedde hvis jeg prøvde meg på et kort i romantisk stil.  Jeg fant frem mønsterark og esken med blonder. Siden det er rosa sløyfe aksjon denne måneden så skal jeg ikke sutre om hvor fælt lyserødt er en gang:)

 

Et ark Fra Piondesign ble utgangspunktet og så lesset jeg på
 me blonder, snirklete die cuts, blomster og perler til den store 
gullmedaljen.


Jeg farget til og med et hvitt  bånd  til en diger rosa dobbeltsløyfe:)
Det tok meg nesten to dager å flytte rund på oppsettet før jeg landet
 på noe av det første jeg prøvde...

 

Inni kortet er det skrivefelt og en pengelomme som er gjemt bak 
banner og blonde. Vel så dette ble mitt rosa sløyfe kort for i år.




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:













11 kommentarer:

  1. Such a lovely card! Thank you for sharing with us.
    Maggie
    Crafteezee DT

    SvarSlett
  2. A really pretty floral creation for our 'pearls and gems' theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    B x

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med masse flotte detaljer. Likte godt hvordan du har laget plass til penge gave inni kortet.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Lovely card! I love the soft pink on it and all the detail in the background.
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.

    SvarSlett
  5. Very pretty with lots of lovely details.
    Thanks for sharing with us at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    SvarSlett
  6. Beautiful card! I love the flowers. Thanks for joining us and good luck with your entry!
    Hugs, Joy
    Craftycreationschallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Så lekkert kort med så mange nydelig detaljer. Herlig at du har dekorert alle sidene
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Trude Julie

    SvarSlett
  8. Kjempefint!
    Stilig med alle gulldetaljene.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  9. Cute card. Thanks for joining us at Creative Moments. Greetings Helma DT Creative Moments

    SvarSlett
  10. Så nydelig og elegant laget!

    Takk for at du deltar i oktober-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  11. Gorgeous card and so many pretty detail. Love it. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett