mandag 27. august 2018

Høstkort


Jeg driver utstrakt pendler virksomhet mellom øst og Sørlandet og på lange togturer er det godt å ha med egen underholdning. Det blir ofte til noen bakgrunner eller pakkelapper av rester og sånt. Forige gang testet jeg en boks med gull og kobber flak som man gned på mate medium når det var nesten tørt. Jeg har brukt et veldig grovt akvarell ark så når det ble farget med distress ink ser det nesten ut som et appelsinskall. 


Arket er for grovt til å få helt tydelige stempel på så her har jeg 
bare brukt et blad stempel fra Rubber Dance på bakgrunnen. 
 Så har jeg stemplet og embosset sommerfuglen på vanlig 
hobbykartong før den og fikk litt distress ink på seg.


Jeg er veldig glad i denne sommerfuglen med den fine drodlingen 
på. Vanligvis legger jeg på farge med vann pensel men her har
 jeg gått for et røffere uttrykk og latt den være asymetrisk farget.


Inni kortet er det skrivefelt og samme sommerfugl som på
 fremsiden. Jeg synes sommerfuglen kommer best til sin rett når 
den er embosset slik at man ser de fine snirklene tydelig:)


Jeg blir lykkelig hver gang jeg kan lage et orange kort og heldigvis
 passer fargene og bladene som flagrer litt på bakgrunnen til et
 høstlig gratulasjonskort. Teksten er en dies fra Papirdesign.
 

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:

8 kommentarer:

  1. The gold leaf looks amazing and blends so well with the orange. I can see why you like that butterfly so much, it is gorgeous. Thanks for joining Time Out

    SvarSlett
  2. That's gorgeous! Wonderful stamps and stamping, love the colours! Thank you for joining us at Sweet Stampin'
    Chris
    x

    SvarSlett
  3. Bold and beautiful, Ingunn ... that dramatic, delicate butterfly is fabulous with the gold! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

    SvarSlett
  4. Lekkert kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. This is very pretty. Love the colour. Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    SvarSlett
  6. Such a beauty! Bold and bright. Thank you for sharing your card with ATSM!

    SvarSlett
  7. Gilding flakes er så lekre, å det gjør seg så veldig! Digger det..
    Takk for at du deltar i scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  8. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังออนไลน์

    SvarSlett