lørdag 26. mai 2018

To søte sommerfugler...

Jeg er inne i en periode med utprøving av egenproduserte bakgrunner. det nok tid for å innse at Jeg har minimal kontroll og at de som regel lever sitt eget liv. Man kan vel gå på kurs, men de er unektelig morsomere å splatte og splæsje og styre i vei på egenhånd:) ( jeg skylder enda på foreldrene mine som ikke sendte meg i barnehage )


Det er aldeles mulig at jeg blir ravende gal før jeg får dette inn 
i fingrene men jeg har vurdert risikoen for galskap dithen at det
 er større fare for  å tippe feil vei hvis jeg ikke har noen bakgrunner
 å sloss med! denne ble jeg dessuten ganske fornøyd med omsider:) 


Først grunnet jeg et akvarellpapir med Gesso, Det rutete nettet
 som man så vidt kan se bak sommerfuglene er en maler tape
 jeg kjøpte i Sverige og kulene i de lilla feltene er en paste med 
små plast kuler i:) så la jeg på cryon som jeg gned ut med fingrene
 Jeg brukte turkis og lilla cryon men så sprayet jeg med en gull 
gul spray som er så tett at den fine turkise fargen ble grønn.


 Så har jeg brukt Archival ink og bakgrunns stempel før jeg 
avsluttet med litt Gesso splasj. Siden bakgrunnen ble grønn der 
den skulle vært turkis så stanset jeg ut to sommerfugler fra Tim 
Holtz sitt stempel og die sett som er embosset med distress
 embossing pulver som jeg bomkjøpte lenge før jeg hadde hørt 
om heat tool.(trodde det var glittet:)) Det var litt pussig 
konsistens på det, så de fik nesten et fløyelsaktig lag. 





12 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeous, beautiful butterflies and a fabulous background! Thankls for entering our May challenge at Crafty Calendar
    Chris
    x

    SvarSlett
  2. Gorgeous background and two really lovely butterflies.
    Thank you for joining our 'Insect' challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    SvarSlett
  3. So beautiful! Love the background! Thanks so much for joining us this week at Allsorts challenge!

    SvarSlett
  4. https://welove2create.blogspot.com/
    Oh my gosh Ingunn, your butterflies are amazing, aswell the background wowzers, thank you for sharing with the DT from WE LOVE TO CREATE, tomorrow is a new challenge, please join into the fun Hugs TErry xxx

    SvarSlett
  5. Wonderful piece! Thank you for joining us at Mixed Media &Art.

    SvarSlett
  6. Great Project! Thank you for joining Mixed Media & Art this past month!

    SvarSlett
  7. Nydelig!! Liker alt med dette kortet. Takk for at du deltar i Scrappiness sin utfordring. DT Bente-Heidi

    SvarSlett
  8. Nydelig, så flink du er å lage bakgrunner 💕

    SvarSlett
  9. Your Website Is Nice And Informative. Please Keep Continue Such Kind Of Good Effort. If you want to see
    watch Most Expensive Hollywood Movies
    Most Beautiful Female Singers American Actress
    Most Hottest Hollywood Actresses In USA
    Alexandra Daddario Hot Photoshoot superb
    Funny Pictures with Double Meaning you much watch
    Funny Hindi Abusing Sentences (Gaaliyan) Boys Always use these gaaliya
    Top Male Bollywood Dancers All time.
    Than Plz Visit our website: https://funlover27.blogspot.com
    Thank you.

    SvarSlett
  10. Så fin bakgrunn du har laget 😊

    SvarSlett
  11. Så fint sommerfuglkort du har laget:) Får vårlengsel nå! Fortsatt fin førjulstid til deg. Klem

    SvarSlett
  12. Så hyggelig at du tok en tur inn på bloggen min. Det er kjekt å prøve nye ting og jeg synes det ble velig tøft kort!

    SvarSlett