fredag 20. april 2018

Babybody.

Jeg liker best å lage kort etter eget forgodtbefinnende, og da ikke til spesielle anledninger. Men så er det jo det at folk flest er ute etter temakort til livets små og store begivenheter.... Så her har jeg strukket meg langt og laget en lyseblå baby boddy.


Jeg fant ingen mal så jeg klippet den bare til som
best jeg kunne(å så later jeg som det er sånn det
skalgjøres) jeg brukte maljer som trykknapper og
satte på to gamle knapper fra da bestefar drev
landhandleri:)


Inni kortet er det skrivefelt for på baksiden laget jeg
englevinger av metall tråd. 


(det er ironisk ment siden nybakte foreldre ofte
skryter på seg et lite englebarn. Men det varer
bare til poden har holdt dem våkne noen netter i
strekk så skjønner de plutselig hva de har fått
i huset..:)


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



9 kommentarer:

  1. So sweet! I especially like that cute bow. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    SvarSlett
  2. Så stilig body-kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Beautiful tender card, thank you for the inspiration🦋

    SvarSlett
  4. Love the mix of patterns you used on this card. The angel wings are such a creative idea.

    Thank you for joining us at Creative Knockouts for our Lots of Layers challenge.

    SvarSlett
  5. Skjønn babybody. Kul detalj med maljene.
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Super design and fun shape,
    thanks for playing along with our challenge at CRAFTY CATZ this week,
    x carol DT

    SvarSlett
  7. Wonderful make and thanks for sharing at Crafty Catz this week hope to see you again in the next challenge.

    SvarSlett
  8. Stilig kort og så kule ark du har brukt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  9. Wow! A wonderful card!
    Thank you Crafting With An Attitude.
    BożenA DT CWAA

    SvarSlett