tirsdag 12. september 2017

Restekort.

Jeg har lenge vært tilhenger av å stanse ut die cuts av restepapir. Dette både for å spare plass, få utnyttet papirene maksimalt og for å ha litt ferdig pynt for hånd. To skoesker senere har jeg skjønt at det er det samme som med restehaugen... Jeg må ta meg sammen å bestemme meg for å lage noen restekort.

 

Jeg er veldig glad i den lille svirlen som jeg her har brukt under
blomstene istedenfor blader. Kant diesen med sommerfugler er og 
en stor favoritt og den passer nå på høstkortene før de siste
sommerfuglene legger seg ned å dør.


 I teorien burde det gå veldig fort å lage disse kortene når alt er
stanset ut på forhånd men så blir jeg sittende å mimre over papirene
og dillle og dalle å prøve ut utallige mulige sammensetninger før
jeg som regel ender med å bruke det første oppsettet som falt meg
inn:)


Vel her fik jeg i alle fall brukt op 9 die cuts og laget et lite kort i duse
farger. Ellers har jeg kun brukt noen blomster og perler til å pynte
kortet med.


Inni kortet ed det skrivefelt og et bånd med plass til en pengegave 
eller et gavekort bak.


med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



5 kommentarer:

  1. What a great card! Thank you for joining our Create & Inspire challenges.
    Hugs, Maria (DT) scrapsdamaryv.blogspot.pt

    SvarSlett
  2. Great card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    SvarSlett
  3. Thanks for joining us at Craft Rocket, Claire DT x

    SvarSlett
  4. Thanks for sharing on the Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog last month. Hope to see you again this month.
    Happy crafting!
    Catherine x DT
    PS sorry I am so late with my comments!

    SvarSlett
  5. Nydelig kort :)


    Tusen takk for at du deltok på utfordringen til Kreativ Scrapping.
    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett