torsdag 31. august 2017

Diger tagg med korkbakgrunn.


Hvis man ser bort fra til og fra lapper så tror jeg dette er min 3. tagg. Dem var i utgangspunktet bak platen til noen prima blomster og hadde allerede tagg form så jeg syntes nesten jeg måtte få brukt den til noe.Taggen er hele 10x16 cm:) Jeg kjøpte et kork bokbind da vi var i Portugal og det er nok til ganske mange kort:) det er tape på baksiden så det passer supert til die cuts men her har jeg kledd hele den digre taggen i kork. 


jeg liker den myke nesten lune kork strukturen. jeg her brukt
 favoritt ramme diesen fra Papirdesign i mønsterpapir som del 
av pynten på forsiden og på baksiden er det en ensfarget som 
jeg limte litt under den på fremsiden slik at tuppene skulle 
synes fra forsiden  også.
  

 for å lage die cuten som teksten er embosset på har jeg brukt en
 kant dies som jeg har kjørt gjennom to veier og fått et kult bånd
ut av.


Den store gule foamiran rosa er også ganske så stor så den trengte 
en stor tagg for å få plass:) De fine gyldne fjærene har min nevø
 og mor plukket på en dyrehage i nabolaget:)


Så har jeg brukt noen dotter som ser ut som rav å passet sammen 
med korken og fjærene:)



3 kommentarer:

  1. Such a lovely tag and what a beautiful flower you have made.
    Thanks for sharing with CHN patterned paper challenge.
    Hugs
    Margaret M DT

    SvarSlett
  2. Wow. It is beautiful. The flower looks really great.
    Thanks for playing along with us at Cards und More.
    Funny

    SvarSlett
  3. Beautiful tag. Love that gorgeous flower. Thank you for joining in the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    SvarSlett