mandag 8. mai 2017

Mellomblå giraff på grå bakgrunn.

 Min mann lusket forbi boret mens jeg holdt på med dette kortet å sa: Ei romm ku!?! Kanskje ikke så rart siden det har blitt noen Sci fi kort etter hvert. Dessuten insisterer han på å kalle Chewbacca ( Star Wars) for Kua... Men det er en sjiraff. En lyseblå liten gutte sjiraff.


Det grå papiret er jeg veldig glad i det er fra en reklameblokk som jeg
har fått av ei dame som har drevet reklamebyrå. De fikk tilsendt blokker
med papirprøver. Heldigvis for meg tok hun vare på dem i mange år:)


Dette arket kjennes og ser ut som veldig tynt lintøy. Den effekten synes jeg
til og med ble fremhevet av embossingen. Det er litt vanskelig å se men den
lille sjiraffen er også embosset så flekkene dens kommer frem.


De to lyseblå blomstene er fra noen gyselige øredobber (kanskje dumt
å lime på et gutte kort men tviler på han får varige men) Jeg er ikke
helt sikker på om jeg kanskje angrer litt på at jeg stanset ut Gutt og
ikke Baby... jeg synes stort sett det er best med norsk, men på Sørlandet
sier vi beibi og ikke Baby. Så derfor ble det Gutt!


Pppproduktliste:
Mellomblå kartong fra Søstrene Greene.
Grått Atk fra reklameblokk.
Sløyfebånd fra Panduro.
glass blomster fra øredobber.
Embossing folder fra.QuicKutz.
Sjiraff fra Ebay.

 Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




12 kommentarer:

  1. This little giraffe is so sweet! The texture from the embossing makes a great back drop.

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our CAS challenge.

    SvarSlett
  2. Thank you for joining us at TMR with your beautiful card.

    SvarSlett
  3. This card is so beautiful :-)) Thanks for meny legs.
    I am so glad you played along with us at The Male Room. Hugs, Andreja

    SvarSlett
  4. Very cute card - love the little giraffe. Thanks for joining us at Crafting When We Can Challenges! - Patti (CWWC DT)

    SvarSlett
  5. Wow!!! What a gorgeous card with pretty colours and beautiful detail














    Such a sweet card.
    Thanks for joining in with The Ribbon Girl May card challenge, and good luck!
    Hugs, Donna xx

    SvarSlett
  6. Syntes rom ku- giraffen var riktig så søt jeg ;) Takk for at du deler kortet ditt med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. AW! what a cute giraffe, love the bow and buttons too. Thank you for joining us in the Male Room many legs challenge. Faith DT

    SvarSlett
  8. Such a sweet card, and yes, it's a giraffe! Sorry to be so late commenting! Thank you for playing along with our Many Legs challenge at The Male Room. Deborah, DT. x

    SvarSlett
  9. Hi super cute love the colours too thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    SvarSlett
  10. Hahaha! Romku! Ja, hvorfor ikke. :) Kjempe søt er den uansett hva den blir kalt.;) Flott guttekort ble det Ingunn. :)Og personlig syns jeg også "gutt" lyder bedre enn "baby". :P
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb.
    DT Maria

    SvarSlett
  11. Hello… Thanks for joining our ‘Cute’ challenge with your lovely giraffe card… Please join us again next time. Good luck!
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    SvarSlett
  12. Cute and sweet card! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    due to this card not having any stamping, it cannot be picked as a top prize winner. It would be perfect for our sister blog Love to Craft!

    SvarSlett