onsdag 3. mai 2017

Et veldig ROSA konfirmasjonskort.

Jeg synes vi skal gå tilbake til gammel ordning (alt var bedre før ) med konfirmasjon kun i mai. Nå må man jo nesten lage konfirmasjonskort året rundt. Jeg liker disse arkene veldig godt (bortsett fra fargen) en del av dem kan kombineres med å bruke noen forsider og noen baksider å bli både Dåpskort, Babykort, Konfirmasjonskort og Bryllupskort. Det gjør dem ganske anvendelige og det liker jeg! Da får man utnyttet rester også:) Jeg har sett et kort på nettet som ligner på oppsettet på forsiden men vet ikke hvem som hadde laget det.


Dette var et vanskelig kort..! Det er ROSA! Det er en kamp å
lage rosa babykort, dåpskort, konfirmasjonskort og bryllupskort.

Kortet tok nesten et døgn å lage for uansett hvordan jeg
pusler det sammen og styrer med det så er det fortsatt rosa!!!
  Jeg kjenner trangen til å bite, klore, skrike og lugge noen.


Heldigvis er det to ting jeg er veldig fornøyd med da. Planke korset
passet supert på et konfirmasjons kort og til dåp og bryllup også.
Og så er jeg fornøyd med de grå panelene:)



Kjære Papirdesign kan dere produsere de samme mønsterarkene i
gult, orange og rødt. Det hadde vært veldig fint! På forhånd takk!



Inni kortet er det pengelomme og skrivefelt. Jeg har brukt de samme
papirene som på forsiden og diesen som jeg brukte bak korset har jeg
brukt nederst på skrivefeltet for å legge inn en bit av gratulerer arket.
Det synes jeg var skikkelig smart gjort:)




Produktliste:
Rosa og grå Bazzil.
Alle mønsterark fra Papirdesign.
Limputer i fleng fra Nille.
Støvbærere fra Noor! Design.
Annet fra Ebay.









9 kommentarer:

  1. Simply beautiful. So many lovely elements you have added here. Thanks so much for sharing with us at Just Us Girls this week.

    SvarSlett
  2. Et flott og rosa kort. Jente konfirmantene elsker rosa

    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Beautiful card. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    SvarSlett
  4. Beautifully designed and embellished!! Thank you fro sharing with us at Fussy and Fancy "Anything Goes"...good luck!
    Take care,
    Beth

    SvarSlett
  5. Such a beautiful card. I love your gorgeous flowers, and your design is perfect. Great take on the challenge, thanks so much for playing along with us this week over at Just Us Girls!

    SvarSlett
  6. Stilig oppsett og flotte ark. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. This is great work. I like it.
    Lia, DT S4F

    SvarSlett
  8. Stunning card, love the layers and Cross
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  9. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    Klem DT Line.

    SvarSlett