søndag 23. april 2017

E.T Phone home! Det begynte som en parodi på en PL side hehe...


Jeg skjønner ikke noe av LO og PL. Det er særlig tekstene som får det til å rakne for meg. Men på en Sci Fi  side blandet med E.T sitater ble det ganske så komisk. Men hva i alle verdener skal jeg gjøre med en Sci Fi PL side hehe. Et E.T kort derimot er det opptil flere kompiser som kan få til
bursdagen:)


Hvis du ser dette skjønne lille fjeset uten å fylles av dyp glede og stor
kjærlighet så må du legge frem DNA bevis for at jeg skal tro på at du er
et eksemplar av the HUMAN species!


Jeg har sett så mange fine stjernehimler og galakse bakgrunner på nettet
men har ikke fått dreisen på det men denne varianten ble jeg faktisk ganske
fornøyd med. Det er tross alt et kort som tåler håndlaget imperfeksjon.


Første film Far tok oss med på kino for å se var E.T. Denne
T- skjorta har jeg samlet på siden 82:) og elsker den enda!


Hehe ikke helt tilfeldig hvor denne teksten havnet.. Jeg vet hvilket
hjem jeg hadde valgt. Det gjorde E:T også!


Jeg må si meg enig med min far i at du er ganske bortreist hvis du
trenger et skiltmed home for å vite hvor du er..


Det må være litt forvirende for barn når det står Best day ever!
på ca hvert andre bilde fra oppveksten deres...

Innsiden er enkelt pyntet med skrivefelt og en diskret pengelomme
med enda noen slagere av noen klisjeer, å så fikk jeg øvd meg på
enda en stjernehimmel:)

 

Både mobilen og huset har jeg fått og ikke helt vist hva jeg skulle
bruke dem til. Men her synes jeg at jeg fikk full uttelling :)


Produktliste:
Stor, turkis og gul Bazzil.
Annet papir fra reklameblokk.
Bilder fra nettet printet på fotopapir fra Chlas Ohlson.
Tekst printet på papir.
Mobil, hus og stjerner ukjent produsent.
Stickles fra Ranger.
Akrylmaling og struktur paste fra Croatia.
Color shine fra Heidi Swapp.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:






11 kommentarer:

  1. Kult kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. A really fun creation with ET and perfect for our 'I spy' theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    B x

    SvarSlett
  3. Thanks for joining us at Allsorts with your lovely card, fab design, xxxx

    SvarSlett
  4. Det ble jo skikkelig kult! Herlige farger.
    Takk for at du leker med oss i Hobbygarasjen. DT Julia

    SvarSlett
  5. I am totally fan girling over here!! This is amazing!!! I love ET, and you have put so much detail into your card, I love it!! Thanks for joining us at Southern Girls Challenge :)

    SvarSlett
  6. I LOVE ET and the reference to home and house is a great link to our architecture challenge at The Male Room. Faith DT

    SvarSlett
  7. Kult kort. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  8. So funny...
    Thank you so much for joining us at Polkadoodles Craft Challenge Anything Goes.
    Hugs, Tina – DT
    PolkadoodlesChallenge

    SvarSlett
  9. Så stilig!! Flotte motiv og farger. Takk for at du deltar hos oss i NSHK. DT-Brita

    SvarSlett
  10. I think this is a clever take on the architecture theme with the reference to home! I'm sorry to be so late commenting. Thanks for playing along with our Architecture Challenge at The Male Room. Deborah, DT.

    SvarSlett
  11. Så stilig! Takk for at du tok utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett