mandag 27. februar 2017

Hjemmesnekra mønster papir




Falleri fallera!!! jeg har fått nye dieser!
Jeg har ikke sånn skuff der det ligger uåpnede nye ting på vent. Nye ting må prøves
sporens straks! Her har jeg fått blomster dieser til å lage foamiran blomster når jeg får
det. Så har jeg fått en fin liten doily og noen grener som ser ut som chipboard hvis man
bruker tykk papp. Å så har jeg brukt hele sulamitten til å lage et kort med hjemmelaget
Mønsterpapir:) Jeg har til og med brukt struktur paste. Hehe det måtte nemlig til for å skjule
en idiotisk liten tabbe..


Først laget jeg en stensil med å stanse ut de to grenene.
så tapet jeg den fast og sprayet med glimmer mist. Den
venstre tapen gjorde jobben og tok med seg litt farge fra
øverste hjørnet i alle fall:)


Så kom den lille tabben som førte
til at jeg måtte bruke sruktur paste. Den høyre tape stripa tok
nemlig med seg litt av arket også.. Men pytt sann man får jo
improvisere litt.


Stensilen var med to grener over hverandre. Så den glansede
kartong grenen er limt på litt off sett slik at misten lager
skyggen bak. På den høyre siden av pasten er glimmer misten
helt jevn og dekkende men det kommer ikke frem på bildene.




For første gang er jeg fornøyd med resultatet av både misten og
pasten og det til og med på et kort:) Jeg ble så revet med at jeg til
og med pyntet mer en jeg pleier på innsiden.




Produktliste:
Det korall fargede arket er en rest av ukjent produsent.
Alle andre papir og glanset kartong fra reklameblokk.
Struktur paste fra Croatia.
Glimmer mist fra Tattered Angels.
Diser fra Ebay.






2 kommentarer:

  1. Delightful card!
    LOVE IT ALL, inside and out, a gorgeous colour combo and so elegant too!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

    SvarSlett
  2. Flott kort, liker hvordan du har bygd det opp og så flott inside også <3 Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappiness. Håper å se deg ved neste utfordring også.

    SvarSlett