søndag 26. februar 2017

Et solgult vår kort.



Hjemme på gården blomstrer snøklokkene og tulipanene begynner å
spire. Snart vår nå! :) Jeg har ikke noen snøklokker men noen tulipaner
har jeg og et solgult ark hadde jeg liggende sammen med de fine
Orange papirene fra fjorårets Croatia ferie.


Denne Hjerte disen er jeg super fornøyd med. Synes den er
ganske enkel men likevel pyntet. Den er snart utslitt fordi jeg
har brukt den ganske mye på glitterkartong. Jeg får teste ut om man
kan skjerpe dieser med sølvfolie sånn som man kan med puncher.


Jeg er veldig glad i å bruke sommerfugler på kort. Det passer til de
fleste fleste anledninger og disse små (svin dyre) fra Litle B
synes jeg er helt nydelige.


Skrivefelt.


Lomme til gavekort.




Produktliste:
Gul, hvit og Orange Bazzil.
Orange pregede ark fra Croatia.
Glitter ark, sateng hjerter og hjerte dies fra Rayher.
Teksten er et bånd fra Kort og Godt.
Gule tulipaner fra Papirdesign.
Roseknopper ukjent produsent.
Reste stilker fra Wild Orcid.
Sommerfugl fra Litle B.
Oval dies fra Sizzix.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



7 kommentarer:

  1. What a beautiful card with it's gold embossed heart and lovely flowers. Thanks for sharing it at Just Us Girls this week.

    SvarSlett
  2. Beautiful card, love the butterfly. TFS!!

    SvarSlett
  3. Great card! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    SvarSlett
  4. Gorgeous card!
    LOVE the sparkle and pretty layers, such an elegant design!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

    SvarSlett
  5. Beautiful card thank you for joining us over on
    Crafty Catz
    Dianne xx
    CC DT

    SvarSlett
  6. So pretty! I love that big gold heart paired with the little hearts, butterfly and gorgeous flowers. Great take on the challenge. Thanks for playing with us at JUGS!

    SvarSlett
  7. I love the pattern you have used on the card and the gold heart is beautiful. Thanks for joining us at Southern Girls Challenge :)

    SvarSlett