lørdag 4. februar 2017

Dåpskort.



Jeg er tilbake på Sørlandet for å være Gårdsbestyrer mens mine
 foreldre tar en liten ferie. her er et Dåpskort som jeg laget på 
togturen mellom Oslo og Marnardal:)


Jeg har med meg en bunke med restepapir og så fant jeg disse
 lysegule og lysebrune arkene fra Papirdesign. De passer så
 fint til Dpåskort (kanskje fordi det står barnedåp på det ene:))


Jeg var litt heldig med at hjertene på det underste panelet går i lysebrunt
 så det passer til Motivet. Dessuten er arkene så lyse og nøytrale på sitt
 sett at jeg synes det er fint med noen litt sterkere gule blomster på.


Jeg er veldig glad i shipboards i tre og her er litt rester av en snøkrystall
 som jeg delte opp og brukte litt her og der.


Jeg liker å ha med en engel på Dåpskort og denne synes jeg er såpass
 enkel og fin at den fikk bli med. Man kan jo prøve å minne folk på at 
Dåpen betyr mye mere en sinnsyke marsipankaker:)


Jeg sliter litt med sånne søte motiver men det var det jeg hadde for
 hånd på toget. Dessuten hadde jeg ikke klister bokstaver så redningen 
ble en stripe fra pion som hadde bokstaver jeg kunne klippe ut.


På innsiden har jeg valgt helt hvitt skrivefelt og pynt .


De tre hjertene som stikker opp bak er egentlig muffins pynt men 
de er ganske fine og ser nesten ut som shipboard


Produktliste:
Lysegul og hvit kartong fra reklameblokk.
Mønsterpapirer  Fra Papirdesign.
Motiv fra Kort og Godt.
Schipboard fra Wycinanka
Dies til skrivefelt fra Sizzix
Dies til motiv fra Litle darlings.
Hjerterad fra Uppstears.
Gule tulipaner fra Papirdesign.
Blonde fra Live and Love Craft.
Annet fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
Hobbygarasjen. Hjerter.
KaBoks. Baby, Dåp, Barn
Kreativ scrapping.Glede
Word Art Wednesday. Annything goes.
A Bit More Time To Craft. Anything goes.
Crafting with friends.Anything goes.
Creative fingers Challenge. Anything goes.
Fussy and Fansy. Fussy and Fancy.
Craftuhazelnut patterned paper challenge. Anything goes with patterned paper
Noor! Design. Have a heart.










9 kommentarer:

  1. Nydelig dåpskort i gult. Herlige hjerter på toppen og flott motiv

    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Ny nettbutikk er oppe å går, med masse gode tilbud.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Beautiful card...I love the hearts on the top of your card and I really like the soft yellow color you used.
    Thanx for joining us at Noor Design UK.
    xxx Plony

    SvarSlett
  3. Such a beautiful card! A true keepsake! Thank you so much for sharing your art with us at word Art Wednesday! Ginny M,DT

    SvarSlett
  4. So very sweet and lovely - the heart dies are just beautiful. Thanks so much for joining us this time at the Craftyhazelnut's Patterned paper Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  5. Such a beautiful card, Ingunn. Love the great layout and fab embellishing. Thank you for joining us at Noor!Design UK challenges.
    Hugs, Karina
    DT member Noor!Design UK

    SvarSlett
  6. Herlige farger, motiv og masse deilige elementer.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  7. Et nydelig kort med så flotte dies og et skjønt bilde!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen! Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  8. Såååå vackert!!! Fina färger och dom blommorna gillar jag. Tack snälla för din tolkning hos oss på kaBoks. Kram Anna 😃

    SvarSlett
  9. What a beautiful vintage style card! Thanks for joining us at Noor! Design UK for the February's "Have a Heart" challenge! Hugs!

    SvarSlett