fredag 30. desember 2016

noe annet en Julekort.



Plutselig fikk jeg lyst til å lage noe annet en julekort.
Jeg er ganske sjokkert over hva jeg har laget..
Et rosa nesten vintage kort...
 
 
 
Dette kortet er  inspirert av Cathrine. Hun er veldig
 flink til å lage kort uten motiver og ofte med lite tekst.
Blomstene og papirene får spille hovedrollen HER ER LINK 
til bloggen hennes.
 

 
 
 
Dette tror jeg rett og slett blir årets Morsdagskort. Jeg liker å være ute i god tid:)
 
 
På bildene ser dessverre bladene nesten sorte ut,
 De er ganske dypt grønne men lysere en på bildene.
 
 
Til å være så fjernt fra min stil så var dette kortet gansketrivelig å lage:)
 
 
 
Produktliste:
Mønsterpapir fra Piondesign.
Andre papirer fra reklameblokk.
Blomster fra Hjerteboden.
Blonde og perlebånd fra Live and love Craft.
Chipboard fra Wycinanka.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse ytfordringene:
 
 


6 kommentarer:

  1. Very pretty
    Thanks for sharing at Brown Sugar Challenges x

    SvarSlett
  2. Veldig lekkert kort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  3. What a wonderful mixed media creations! Thanks so much for playing along with us at CRAFT Challenge this week!

    SvarSlett
  4. this is gorgeous! I love the flowers you make them look stunning. Happy 2017! Thank you so much for sharing your creation with us at 4 Crafty Chicks Anything Goes Challenge.

    Tamie DT

    SvarSlett
  5. What a beautiful design! Really love the flowers and soft colors! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday! I hope you will join us for the new challenge this week too! Hugs & Smiles - *Vicki*-DT member

    SvarSlett
  6. Lovely project! Thank you for joining Brown Sugar Challenge this week.
    Simona, BSC DT

    SvarSlett