mandag 24. oktober 2016

Winter is Coming




Nå hadde jeg lyst til å lage et vinterkort som ikke har noe med jul og da passer det med de blå arkene med snøfnugg og kristorn fra papirdesign å så kan jeg få brukt litt av hvert av snøfnugg som jeg har i forskjellige varianter.Som en del har fått med seg så kan jeg ikke fordra figurstempler som motiv og heller ikke alskens fæle "visdomsord" Min løsning blir salmer eller som her film sitater fra nettet. Bildet av Ghost My favorit beast er og fra internettet det store verdensvide.
 
 
Kortet er til en mann (det sier seg vel selv med bildet og tekstene:))
Derfor har jeg brukt en del av de mørke sidene av mønsterarkene
så det ikke skulle bli baby blått.
 
 
 
Siden bildene og er mørke og blonde og perler er svarte så synes jeg at korte
t tåler litt mer embossing og snirklete snøfnugg uten å bli damete.
 


 
 

 
jeg har brukt noen svarte roseknopper og rufsete blå blomster sammen.
 
 
 
 
 
 
 
 


 

teksten på innsiden er et sitat fra Daenerys. og så er det skrivefelt med
 masse embossing men siden det er nor litt middelaldersk over det
 så passer det inn i Game of Thrones universet.
 

 
 
 



 
 
Produktliste:
Mørk blå og svart Bazzil.
Lyseblått og hvit ark fra reklameblokk.
Bilde og tekst fra nettet.
Hvit og sort blonde ukjent produsent.
Perler og hvite snøkrystaller fra Panduro.
Alle mønsterpapirer fra Papirdesign
Snøkrystall i tre fra Wisnanka
Snøkrystal dies fra Ebay.
Dies på bilde og embossing foldere fra Litle Darlings.
Blå blomster fra Papirdesign.
Sorte blomster fra Storryteller.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 





 



 

 

 

 



 

 

 
 



 

 



 




6 kommentarer:

  1. Fikk en skikkelig game of throne- følelse.
    Winter is (faktisk) coming.
    Flotte detaljer. Fikk en ide til et julekort jeg har tenkt jeg skulle lage, men har manglet en siste ting.
    Takk for inpirasjon og takk for at du deltar hos oss i Hjerteboden.
    Ha en fin kommende vintertid....

    SvarSlett
  2. Flott å se vinterkort uten å være jul. Mange flotte detaljer
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Herlig kort med mange fine detaljer:-)
    Takk for at du er med og scrapper hos oss i Kreativ Scrapping.
    Hilsen fra DT Sigrid

    SvarSlett
  4. Lekkert vinterkort! Digger snøfnugg i forskjellige utforminger.
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  5. Kjempeflott vinterkort med fine blomster.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  6. Dette var et skikkelig tøft kort med mange detaljer. Fint med snøfnugg i forskjellige str og varianter. Tusen takk for at du deltar på Papirplaneten sin oktober utfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlett