tirsdag 30. august 2016

Trekort med gullsløyfe

 
I dag fikk jeg 10 digre trær i posten som jeg hadde bestilt på nettet.
Jeg var helt sikker på at størrelsen var 6x7cm... De som ankom var hele
 12,5x13cm og ca 4mm tykke.
 
 
 
 Siden jeg fortiden eksperimenterer med stempelsverte og alternative ting å
 stemple med så måtte jeg jo bare prøve å stemple med treet. Det er jo ikke laget til
 stempling og tar sverten på en helt annen måte en gummi i alle fall. 
 
 
Treet trekker til seg stempelsverten lit ujevnt og overflaten er ikke helt glatt.
men jeg likte effekten.Det ser nesten ut som bark.
 

 
Jeg har så stor stempelpute at når jeg dytter rundt på treet for å få på sverte så
 får jeg plass til fingrene også oppi :) det står at sverten er vannfast. Og det er den...


Prøver meg litt frem med noen CAS kort og for tiden så jeg har lagt et enkel
 lysebrunt panel bak og kun knyttet en gull sløyfe rundt panelet.
 

Inni kortet er det en diskret pengelomme og et skrivefelt. På pengelommen
 her jeg brukt et blad av tre istedenfor stempel og fått noe av den samme effekten
 inni også.
 
 
 

 
Produktliste:
 Alt papir og kartong fra reklameblokk.
Archival ink fra Ranger.
guld sateng bånd fra Panduro.
Tre fra Ebay.
 
Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



 

4 kommentarer:

  1. Love your inky fingers...and your card designs are just perfect. Thanks for sharing at ATCAS!

    SvarSlett
  2. Your tree is gorgeous, and I love the leaves, too! I guess it's worth getting inky sometimes to get stunning results like this! Thanks so much for playing along with us this week at Addicted to CAS!

    SvarSlett
  3. Dette ble et flott kort! :)
    Takk for at du vil delta i hjertebodens utfordring :)
    Klem DT-Irmelin

    SvarSlett
  4. Så stilig med det store treet på kortet! At det er litt ujevnt i fargen gjør det bare flott! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett