fredag 10. juni 2016

Pion, pion og mere pion

Jeg liker farger! mange farger, mye farger ,sterke farger.
 Farger som vil noe!
 
men noen ganger er det deilig å tone det litt ned og gi seg hen til
 de mer sarte, myke og tandre fargene.
Da passer det meg ypperlig å dykke ned i Pion design sine ark.
Alle mønsterarkene her er fra Pion. 
 
 
 
her har jeg brukt matte gull ark til kant på panelene.
og et grønt reste papir som er preget med en Spellbinder embossing folder.
Hjerte diesen er fra Ryher.
Inni er kortet pyntet ned en bord fra Pion og en sommerfugl som jeg har brukt en Martha Stuart puncher på
 
 
 
 
 
 
Her har jeg brukt et flott ark med masse struktur i til panel.
Det er fra GF Smith and Son. dies fra papirdesign og
 satengbånd fra Søstrene Grene.
 




 
Det siste kortet har fått sateng hjerter fra Rayher
noen småperler, klistermerke til lykke fra Panduro
og dieser fra Spellbinders.
 


 
Det er veldig få kort som jeg klarer å lage fort.
Så når Bedehus basaren nærmer seg med stormskritt og jeg
 må få opp dampen er det deilig med pion papir som er så fine at
de nesten ikke trenger annen pynt.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar