tirsdag 3. mai 2016

Noen enkle kort i det Svigermor diplomatisk ville kalt "noen gjilde farger"

Her har jeg funnet fram div rester og bare kost meg med å lage noen småkort
som ikke er til noen bestemt anledning.
 
 
Trengte en pause fra konfirmasjon og bryllupskort.
å da var det deilig å jobbe med noen reale, deilige farger igjen.
 

 Har brukt det son ble igjen  av en dies som en liten ramme og for å få på litt
glimmer og stas. Har også brukt favoritt puncheren min som er en sommerfugl
puncher fra Martha Stuert.

 

på innsiden har jeg limt inn en pengelomme som tar opp farger og mønster
 fra forsiden og et skrivefelt.
 

 
 
Det neste  kortet har jeg pyntet med noen små panel av rester og en
blomst fra et blondebånd.


 
 
Dette kortet har også pengelomme og skrivefelt inni
 



 
Det siste kortet er bare 10 ganger 9 cm. Jeg er så
glad i disse herlige" småhippie" mønsterarkene med litt glitter og struktur i.
(ikke lett å se på bildet)
 

 
 
Jeg liker dieser med norsk tekst og hadde en ferdig utstanset i
riktige farger liggende.
 

 
Sånn, da fikk jeg brukt noen rester og boltret meg med farger!
Hvis man sånn som meg ikke er særlig god på
 meditasjon så er det mye god terapi i kortlaging også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar