tirsdag 3. mai 2016

Dåpskort

Her har jeg laget et Dåpskort til min niese som kommer i slutten av juli.
Best å være ute i god tid.
Dette kortet er et såkalt buildingblock card som jeg har funnet mal til på nettet.
Tar litt tid første gang men veldig moro når man får prøvd noen ganger.
her står kortet åpent

Når kortet er lukket sees bare denne fronten.







Her ser man hvordan korter er brettet.
Jeg har satt på skrivefelt på baksiden som også er med på å stabilisere
hjørnet sånn at kortet står pent når det er åpent.



På baksiden er det skrivefelt og en Dåpssalme
For å vøre helt erlig må jeg si at Dåpssalmen er det fineste med dette kortet.
så jeg må nok lage mange flere før jeg blir fornøyd nok til å gi det til den lille prinsessen.
så  en fordel å være ute i god tid.

Produktliste:
Tekst ved daaben er fra en salmebok kjøpt på bruktbutikk
Derfra er også Dåps salmen .
Ovaledieser fra Spellbinders.
Hjertebord fra Panduro
Engel forran fra Nille.
Rød Bazzil.
Mønsterark fra Pion Design.
Glitterark fra Ryher.
Blomster, rufsete fra Papirdesign.
Andre blomster sateng føtter,små engler,og bladdieser ukjent merke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar