torsdag 28. april 2016

Min mann vil ha en eske...

Jeg har akkurat levert 18 After Eight esker til basar.
Så kom min Mann å spurte om jeg kunne lage en eske til han...
After Eight eske???
  Nei en spill eske.. til det nye Kortspillet hans, Star realms!
Den måtte være solid og gjerne ironisk  med pynt på.
 
Brukte en 2mm tykk papplate fra en kalender og metervis med Gaffatape.
så var det pynten:
 div mønsterark, glitterark,
metall stjerner, hjertepuncher fra Fiskars,
kant og hjerte dieser fra Ryher.
og printet tekst
 

lokket med navnet på spillet ( et veldig bra Sci fi kort spill)
 

forside med "flapp" som lukkes med borrelås
 

Veldig "søt" side med hjerte dies
 

Bakside med bord som jeg har brukt hjertepunsher på
 
 
Innsiden av lokket. her fikk han velge mellom to tekster:
 Home is wher the Star realm is tapte mot Love is just a 4 letter Word: GAME
(Min mann er som en egen utfordings blogg)

2 kommentarer: