søndag 24. april 2016

May the 4.th be with You/Star Wars kort

Fikk en litt besynderlig bestilling for et par dager siden..
Min mann kom hjem og sa han ville ha et kort med
tema : May the 4. th be With you..?
det er ikke første gang han bestiller temakort.
før har han bla. bedt om kort med Bartender tema,
 Sjømanns tema og Klarhjørnings kort.
Men nå var det altså et Star Wars kort han ville ha.
Her er det han fikk.
 
Jeg var så heldig å ha en StarWars serviett med Jedi master Joda på,
og så fant jeg fremm diser til å lage et vinduskort med.
Sånn her ser det ut fra fremsiden når det er lukket
 

her er kortet åpent og med hoved teksten May the 4.th be With you.
her har jeg prøvd ut noen nye diser fra Creative Basics.
 

For å lime servietten på panelet har jeg brukt
Glue and seal fra Ranger
det er første gang jeg prøver meg på dette.
det ble en nesten lær aktig finish som passet supert til Joda.
 

Bortsett fra allerede nevnte produkter har jeg brukt Bazzil i
forskjellige farger, RX lim og Glossy accents fra Ranger
og en rund dies fra Sizzix.
 
 
 
 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar