torsdag 28. april 2016

Leke med nye dieser

Sist torsdag var jeg på treffkveld på Hobby Kunst.
Det ender alltid med at jeg har en pose med ny innkjøpte ting
og masse inspirasjon  med hjem:)
Hvis jeg har tid til å kikke litt ekstra så er det ofte noen veldig gode tilbud rundt forbi.
Det planlagte kjøpet denne gangen var et sett med ovale dieserfra
 Litle Darlings som er et easel card sett med falsk søm rundt.
Jeg har postet et konfirmantkorrt til gutt som er laget med settet.
 
Så starter Morroa!
jeg har en tendens til å måtte prøve alle muligheter når jeg kjøper nye dieser.
Her er to småkort som jeg laget, det runde har base fra sizzix.
(Disse korteene er laget med (om) tanke på Menn. Skal man "tvinge" dem til å skrive kort
 til nevøer ell. bør skrivefeltet være lite:))
siden det er falsk søm på diesene syns jeg de pynter masse i seg selv.
 
 
 
 
 Det ene kortet har fått en sommerfugl og et par blader i tillegg
 
 
 Det andre har bare dieser satt på i forskjellige vinkler.
 
 

Hvis man bruker de minste diesene kan det også bli noen kule bordkort.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar