lørdag 23. april 2016

Bryllupskort med diverse diser

Her har jeg laget et bryllups kort i kun sølv og hvit.
Jeg har valgt papirer med ganske mye fin preging
og noen av favoritt disene mine.
 
 
Her kan man se den fine pregingen på bladdisene og
 mønsteret på det bakerste hvite panelet som er fra panduro
 og det lille panelet i midten som er fra Hot of The Press.

 
 Sommerfuglen er stanset ut i et preget litt skimrende papir
og hjerte disen har jeg fylt inn igjenn med sølv for å få en ekstra fin efekt.
 

 
Innsiden av kortet har skrivefelt og et papirbånd som tar opp
igjen elementer fra forsiden. det er plass til en pengegave
 eller gavekort her.
 
 
Produktliste:
Preget ark, sølv kartong og glimmer Bazzil fra Panduro.
Sommerfugldies fra Sizzix.
Hjertedies fra Rayher.
Preget ark fra Hot of The Press.
Hjerterad fra Bolivia ukjent produsent.
Bladdiser ukjent produsent.
 
 
 
Med dette kortet er jeg med på disse utfordringene:
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. flott og elegant kort. takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no. DT Graciela

    SvarSlett
  2. Så lekker med bare hvit og sølv.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert kort i sølv og hvitt!! Tusen takk for at du er med på Scrappegarasjens utfordring!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  4. Veldig lekkert! Hærlig for øyet å se på!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett